Klachtenprocedure

"Wij nemen jouw feedback en klachten serieus."

Hoe kun je ons bereiken?

Een klacht hebben is nooit fijn. Wij helpen je graag om dit op te lossen. Voel je dan ook vrij om je klacht in te dienen. Dit kan telefonisch en/of per e-mail. Vind je het lastig om je klacht persoonlijk te bespreken? Je kunt je klacht ook anoniem doorgeven. Hieronder lees je de mogelijkheden.

Telefonisch / e-mail

Mocht je al een contactpersoon hebben binnen 4 Minutes, dan is het mogelijk om je klacht direct bij hem of haar te melden. Wanneer dit niet het geval is, kan de klacht telefonisch doorgegeven worden door te bellen naar onze vestiging in Enschede of Almelo. De telefoonnummers zijn:

 

Enschede: 053 – 785 07 31

Almelo: 0546 – 20 00 55

 

Het is ook mogelijk om je klacht te mailen naar klachten@4minutes.nl. Dit mailadres wordt door één medewerker beheerd. Je klacht zal met uiterste zorg behandeld worden, met daarbij de volledige waarborging van de privacy en integriteit.

 

Vanaf het moment dat wij je klacht hebben ontvangen, tot aan de oplossing hiervan, zullen wij je op de hoogte houden. Mocht het nodig zijn en je hierbij prettig voelen, kunnen wij je uitnodigen voor een gesprek om samen te werken naar een oplossing, om zo je klacht naar volle tevredenheid af te handelen.

Anoniem

Anoniem

Je kunt je klacht anoniem per brief indienen bij ons kantoor in Almelo. Vlak buiten ons kantoor, naast de parkeerplaatsen aan de achterzijde, vind je een brievenbus waar je het in mag leveren. Het adres is: Bedrijvenpark Twente Noord 1, 7602 KR Almelo.

 

Mocht je hierover een terugkoppeling willen ontvangen, mag je gerust je e-mailadres op de brief noteren, zonder verdere persoonsgegevens, zodat je identiteit door niemand te achterhalen is. Uiteraard is het ook mogelijk om je klacht anoniem per post op te sturen. Dit kun je sturen naar één van onze vestigingen:

 

Vestiging Enschede

M.H. Tromplaan 8a

7511 JK Enschede

 

Vestiging Almelo

Bedrijvenpark Twente Noord 1

7602 KR Almelo

 

Vertrouwenspersonen

Binnen 4 Minutes hebben wij ook twee vertrouwenspersonen aangesteld voor zowel intern als extern. Klachten, maar ook andere vertrouwelijke onderwerpen kunnen met hun besproken worden. De vertrouwenspersonen zijn:

 

Reind Telefoonnummer: 053-7850731, e-mailadres: reind@4minutes.nl

Anne Telefoonnummer: 053-7850731, e-mailadres: a.derijke@4minutes.nl